MATERIALS EMA
PEDAGOGIA MUSICAL ACTIVA
Josep-Manel Vega
- Programació
- Activitats
- Materials
- Repertori
LA MÚSICA NECESSÀRIA
Ràdio Balaguer
Programa radiofònic dedicat a l'audició musical
BATUCADA
Elena Ferrer
Partitura de l'activitat "Banda" del bloc INSTRUMENTS
RECULL D'AUDICIONS
Ester Ballana
Adaptació d'audicions EMA + audicions de creació pròpia
EL REI QUE NO TENIA SENTIMENTS
Maria Ayguadé
Aplicació per a la pràctica individual de cada personatge
ESCALES
Joan Baptista Gutiérrez
Exercicis per a la pràctica dels moviments de cada grau
SOBRE LA CREATIVITAT MUSICAL
Xavier Milià
Treball d'investigació (fragment)
LLIBRET ÒPERA
Xavi Santandreu
Guies per a EL REI QUE NO TENIA SENTIMENTS
RECULL DE DRAMATITZACIONS
Irene Grasa
Selecció d'audicions EMA treballades amb aquesta tècnica
L'APRENENT DE CUINER
Montse Giner
Unitat didàctica d'una audició d'inspiració EMA
APUNTS DEL TALLER D'AUDICIÓ
Montserrat Torres
Apunts presos durant la formació EMA
SELECCIÓ VIOLETA HEMSY DE GAINZA
Juan Ramon Veredas
Textos del llibre "La improvisación musical"
TESTIMONI
Montse Arfelis
Reflexions sobre l'experiència personal a EMA
TESTIMONI
Maria Ayguadé
Reflexions sobre l'experiència personal a EMA
QUADRES D'UNA EXPOSICIÓ
Anna Girbal
Resum de la dramtització
ÉS POSSIBLE FER UNA ÒPERA A PRIMÀRIA
Maria Àngels Garcia
Presentació de l'experiència
MATERIAL CURSOS
Fitxes didàctiques
Els membres que ho desitgen col·laboren en l'elaboració de fitxes didàctiques de les activitats apreses. També n'hi ha que han dissenyat noves activitats ampliant-ne així el repertori.
Per tal d'homogeneitzar el format d'aquestes aportacions es van dissenyar unes plantilles de manera que el contingut de tota la formació impartida en el marc de EMA ha anat quedant recollit en fitxes com aquesta:

Les fitxes disponibles de cada bloc de formació es lliuren als assistents a l'activitat formativa abans que aquesta es dugui a terme. També es dóna accés als arxius d'audio que acompanyen cada activitat. Finalment, com que la formació sempre s'enregistra en vídeo per a facilitar-ne la comprensió, hi ha un espai reservat per a l'enllaç corresponent.